Методична робота в ЗДО №33 "Малятко"
Методична робота в ЗДО №33 «Малятко» будується на основі державних нормативних документів про освіту, зокрема тих, що регламентують і визначають основні напрямки та зміст освітньо – виховної роботи з дітьми ( Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Базового компонента дошкільної освіти в Україні, Національної доктрини розвитку освіти), навчальних планів, програм, методичних рекомендацій,новинок психолого – педагогічної літератури, інструктивно – методичних матеріалів з проблем організації методичної роботи, удосконалення навчально – виховного процесу, напрямків роботи педагогів .
Методична робота закладу ґрунтується на сучасних досягненнях психолого – педагогічної науки з урахуванням професійної та особистої зрілості педагогів. Планування методичної роботи нашого закладу відображено у річному плані роботи в розділах «організація методичної роботи з кадрами».
Методична робота базується на принципах:
- гуманізм, демократизм
- педагогічна співпраця з вихователями;
- робота в режимі довіри, доброзичливості;
- творча атмосфера,стимулювання творчої активності;
- допоміжно – результативний контроль;
- надання вихователеві права вибору;
- системність методичних заходів;
- щоденна допомога.
Основні напрямки методичної роботи:
- Спостереження за навчально – виховним процесом, виявлення недоліків, попередження помилок, надання допомоги вихователям;
- Забезпечення фахового зростання педагогів;
- Плекання кращого педагогічного досвіду;
- Ознайомлення колективу з методичними новинками;
- Впровадження в практику роботи сучасних педагогічних знахідок;
- Підготовка та проведення методичних заходів;
- Розробка методичних рекомендацій;
- Планування, фіксування, аналіз, звіт.
Етика для працівників дошкільного закладу.
- Праця в закладі дошкільної освіти вимагає особливої поведінки:
- Відданість справі,любов до дітей.
- Інтелігентні стосунки між колегами: взаємоповага,увічливість,витримка,чуйність,співчуття.
- Мати достоїнства,гордо носити звання – це має виявлятися у приязних стосунках між колегами,у поведінці,повазі одне до одного.
- Педагогічний такт має виявлятися у вимогливості,насамперед до самого себе, справедливим і чесним у всьому:роботі,стосунках,адже справедливість – це регулятор моральних взаємин.
Педагогам довірили найдорожче – дітей, вони мають усвідомлювати це.
Коментарi